niedziela, 14 czerwca 2009

z cyklu wiersze do Pana Boga



IV [1]

jakie to dziwne uczucie dowiedź się
że nie Jesteś potrzebny aby kochać
że człowiek sam z siebie jest wstanie
tak kochać aby zapomnieć o sobie
przebaczyć każdą zdradę i kłamstwo
być lepszym od tego co wczoraj zabijał
i oszczerczo zeznawał
fałszował podatki dla dobra bliźniego
jakie to dziwne uczucie
zobaczyć wizję miłości bez Boga
to już przerabialiśmy różnymi izmami

a przecież sam z siebie
nie jestem wstanie kochać
gdyż nie wiem co to kochanie
moja zdolność pojmowania spraw
jest ograniczoną do chwili gdy jestem
gdy byłem dzieckiem świat malowałem w kolorach
gdy dorastałem była biel i czerń
gdy powoli odchodzę w stronę światła
jest tylko czystość bieli

jak nagi adam lękam się dalej pójść

jakie to dziwne uczucie zobaczyć Boga
[1] 2009-06-16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz